Pohľadnice v chalkboard motíve

1/28/2017 08:35:00 PM

V minulom príspevku som sa s vami podelila o môj najnovší výtvor v (na mňa) nezvyčajnom "chalkboard" motíve. Ale pri jednej pohľadnici nezostalo. Prinášam vám na ukážku ďalšie ;)


Všetky som ich vytvorila pomocou papiera vyššej gramáže, ktorý mi slúžil ako základ otváracej pohľadnice, papierovej stavebnice Creative Chalkboardlepenkových ozdôbokbakers twine šnúrok, kvietkovflitrov a samolepiacich perličiek.







V papierovej stavebnici nájdete motívy k rôznym príležitostiam - k narodeninám, meninám, Valentínovi či k inému sviatku. Sú krásne pestrofarebné a tie doodlingové kresbičky vás dostanú.












Verím, že sa vám moja minimalistická chalkboard tvorba páčila a ja idem tvoriť ďalej ;)
V prípade, že by ste si chceli niektorú z pohľadníc zakúpiť, ozvite sa mi na e-mail alebo navštívte môj SAShE obchodík ;)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristínka, krásne práce! Normálne ma dostali!! Nie jednu inšpiráciu si opäť odnášam z Tvojho blogu. Už sa mi melie hlavou niekoľko nápadov pri ktorých ich využijem :o)
    Teším sa na ďaľšie ukážky Tvojich prác a na ďaľšie inšpiratívne príspevky ;o)

    OdpovedaťOdstrániť