Papercards.cz: Challenge 31

1/24/2017 06:58:00 PM

Papercards.cz vyhlásili novú challenge a ja som mala opäť veľkú chuť sa do nej zapojiť. A najlepšie na tom je, že som pri tvorbe vyskúšala niečo nové, tak trochu iný štýl pohľadnice ;)

Prednedávnom som si objednala papierovú stavebnicu Creative Chalk, ktorá síce nie je môj štýl, ale bola taká krásna, že som ju musela mať. Povedala som si, že je to výzva a hotovo. V grafike takýto "chalkboard" štýl používam, ale pri scrapbookingu nikdy nejdem do tmavých farieb, respektíve takmer nikdy. Ale treba skúšať aj nové veci a tak som sa pustila do cardmakingu s týmito papiermi a papierovými ozdobami. Mala som v hlave aj to, že mám ešte pár dní na zapojenie sa do challenge na Papercards.cz. Síce som na ňu mala pripravené iné papiere, ale v stavebnici som našla list, ktorý mi ladil do farebnej palety, akú stanovili, takže som zabila dve muchy jednou ranou ;)
Tu je farebná paleta:


A tu je moja pohľadnica:





Všetok použitý materiál mám od www.organizatorka.sk.
Plánujete sa aj vy pustiť do tvorby niečoho netypického na váš štýl tvorby? Rada si prečítam vaše komentáre a názory :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov