Papercards.cz: Challenge č.30

1/03/2017 04:45:00 PM

Dnes som mala deň voľna a využila som ho nielen na upratovanie, ale aj na tvorenie. Len tak pre radosť a do najnovšej challenge na stránke Papercards.cz. Tvorila som podľa sketchu a ohľadom tematiky som mala chuť na niečo nežné, romantické, ružové a malinové! ;) 

Mám doma bohatú zbierku papierov a mám pocit, že stále kupujem nové a tie, čo mám nespotrebovávam, aj keď sa mi páčia. Je mi ich "škoda" použiť (ostatné sraperky tento pocit iste poznajú) :D 
Tak som konečne siahla po nádhernom ružovom papieri s ornamentmi z kolekcie Herbs a po obrázkoch z kolekcie Mademoiselle od UHK Gallery. Skvelo sa k sebe hodia a doplnila som ich ešte papierovým výrezom rámika, bielou čipkou, rozetkou, obrázkami z papierovej stavebnice, drobnými ozdôbkami a kvietkami. Všetok materiál mám opäť a zas od www.organizatorka.sk.


Papiere som vrstvila na seba a potom ich prešila na stroji. Dobrým pomocníkom mi boli 3D samolepiace vankúšiky, ktoré veľmi rada používam pre 3D efekt.




Ale čo vás určite zaujalo (teda dúfam) sú aranžérske maliny. Boli naskladnené v spomínanom e-shope a hneď som si ich uchmatla spolu s jabĺčkami a šípkami s inotajou (mohli ste ich vidieť na mojich vianočných projektoch). Chcela som skúsiť niečo nové a na zdobenie projektov využívať aj drobné ovocie. A poviem vám, že som veľmi spokojná. Je to naozaj rozkošný element :)




Verím, že sa vám moja pohľadnica páčila a keď budete mať čas a chuť, neváhajte sa tiež zapojiť do tejto challenge na Papercards.cz ;)
Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa,
Kristína



You Might Also Like

0 komentárov