Vintage Crafting: Challenge 1/2017

2/02/2017 09:07:00 PM

Na blogu Vintage Crafting bola vyhlásená prvá tohtoročná challenge a Iriska pre nás pripravila naozaj zaujímavé valentínsko-jarné podmienky ;)

Celý príspevok nájdete TU a verte mi, že sa oplatí zapojiť do tejto tvorivej výzvy. Výhra je fantastická - je ňou kreatívna sada Goody Bag od Docrafts! ;)


Podmienkami bolo využitie vlastnoručne vyrobeného kvietku, ďalej srdiečka v akejkoľvek forme a materiál od www.organizatorka.sk. V poslednom čase využívam nádherné papierové kvietky od Wild Orchid Crafts, ale Iriskina podmienka ma prinútila vrátiť sa k mojim tiež obľúbeným kvietkom zo stužky, ktoré si viem sama vyrobiť. Aj aj taký kvietok som musela doplniť papierovým, no čo, som už na nich závislá. :D





Srdiečko som využila pri lepenkovej búdke od Wycinanka. Inokedy viac srdiečkujem, ale nechcela som to preháňať, lebo ako vidíte, zo zápisníka romantika len tak srší :) Všetok materiál mám od www.organizatorka.sk a obzvlášť sa teším z nových papierov Love takes wings od Galeria Papieru.



A ako som urobila efekt na pergamenovom papieri s nápismi "happy"? To sa dočítate v tomto DIY príspevku.


 Verím, že sa vám moja inšpirácia páčila a klikajte aj na blog Vintage Crafting, kde nájdete inšpirácie od ostatných členiek dizajn tímu a celé znenie súťaže ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov