Môj rok 2016 v číslach

1/11/2017 08:17:00 PM

Za rok 2016 sa toho stalo naozaj mnoho. V mojom scrapbookovom svete sa tiež diali veci a rada by som vám tie najdôležitejšie okamihy a úspechy zrekapitulovala :)


94 blogových príspevkov
Pravidelne som pre vás písala príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať a inšpirovať na vaše vlastné tvorenie. Denne ste nahliadli do mojej dielničky, do môjho portfólia, do môjho života. Musím sa priznať, že čítanosť mám veľmi dobrú a teším sa, že pre niekoho je návšteva môjho blogu už rutina a že rád číta moje príspevky, či už len tak oddychovo alebo na ňom chce nachádzať stále nové nápady a inšpirácie na scrapbookové tvorenie. Vaše klikanie na blog, komentáre, lajky na Facebooku a zdieľania mojej práce mi dodávajú motiváciu na ďalší rast a starostlivosť o obsah blogu a mojich článkov. Pred týždňom som pre vás zhrnula aj TOP 10 najobľúbenejších príspevkov, na ktoré ste najviac klikali :) 
3 skvelé papierové maratóny
V spolupráci s Maťkou, majiteľkou e-shopu www.organizatorka.sk, sme počas roka 2016 zorganizovali hneď zopár papierových maratónov. Na troch z nich som robila lektorku aj ja, čo bola skvelá skúsenosť a veľmi som si ju užívala. S niektorými kurzistkami už máme scrapbookové priateľstvo a kurzy sú plné tvorenia a zábavy. Nepoznám asi nič lepšie na trávenie voľného času, čo sa týka koníčkov. A na rok 2017 máme tiež veľké plány, tak som celá nedočkavá a v hlave sa rodia nápady a plány ;)



2 spolupráce s kamennými predajňami
Počas roka som začala spolupracovať s krásnymi obchodíkmi: Vážka a Garden Concept. Mala som obrovskú radosť, že je záujem o predaj mojich výrobkov. Spolupráca s Garden Concept pokračuje aj v roku 2017 a budem vás o nej informovať ;)



1 článok v Mollie Tvorí
K minulým Vianociam som dostala od priateľa úžasný diár Carpe Diem od Simple Stories a rozhodla som sa, že o planneroch napíšem článok pre blog Vintage Crafting. Okrem základných info som poradila aj pár tipov na zdobenie plannera a ten článok tak zaujal šéfredaktorku Mollie Tvorí, že okrem zdieľania môjho článku na Facebooku ma kontaktovala, aby som napísala nový článok na túto tému do časopisu Mollie Tvorí. Podarilo sa to a v máji ste si mohli kúpiť číslo Mollie Tvorí s mojím článkom na 3 strany!! ;) Tento tvorivý časopis už bohužiaľ pár mesiacov nevychádza, ale som šťastná, že som mohla byť na chvíľku jeho súčasťou.



1 nový design tím Wycinanka
Určite ste si všimli, že vkuse na svojich projektoch "wycinankujem". Nakoľko túto značku lepenkových a preglejkových ozdôb zbožňujem a nemôže chýbať na žiadnom z mojich projektov, poslala som prihlášku do DT CALL (t.j. hľadanie nových členov do dizajn tímu) a vzali ma! Polroka som tvorila pre ich blog inšpiratívne projekty, pri tvorbe ktorých som využívala ich krásny materiál. Na ďalšiu sezónu som si kvôli zaneprázdnenosti už prihlášku neposielala, ale verím, že sa naše cesty ešte v budúcnosti stretnú. Lebo ako môžete vidieť, je pre mňa radosť tvoriť s ich materiálom a keď príspevky na ich blogu nesú moje meno s fotkou, je to úžasné! :)





1 zahraničný veľtrh
Maťka, majiteľka e-shopu www.organizatorka.sk, je moja veľmi dobrá kamarátka, ktorá mi pravidelne dáva skvelé ponuky. Jednou z nich bolo pozvanie na kreatívny veľtrh Creativeworld vo Frankfurte. Tak takýto výlet som si nemohla nechať ujsť a ešte aj s ňou. My sme tvorivé spriaznené duše :) Bolo fantasticky a napísala som o tomto veľtrhu aj fotoreportáž. Tento rok som si s Maťkou chcela pracovný výlet zopakovať, ale prišlo mi do toho niečo dôležité, takže to bohužiaľ nepôjde. Už to viem 2 mesiace, ale stále smútim a nejaký čas ešte budem :( Tak snáď v roku 2018 to opäť vyjde!



1 dizajnérske hosťovanie na papercards.cz
Irenka Vohlídková, ktorá stojí za celou touto značkou, ma poprosila o hosťovanie pri jednej challenge Papercards. Ja som neváhala a po prijatí sketchu na e-mail som hneď vytvorila pohľadnicu pre inšpiráciu. Tvorivá pohľadnicová súťaž so skvelou výhrou každé 2 týždne? Paráda! Papercards fungujú už rok a držím im palce, nech im to vydrží minimálne navždy! Do ich challenge sa zapojím vždy, keď mám trocha viac času. V jednej som dokonca aj vyhrala  ;)



1 slovné ocenenie na www.somhandmadetvorca.sk
Petra zo Som handmade tvorba sa venuje písaniu o tom, ako môžete s vaším handmade biznisom preraziť. No veď presvedčte sa na jej blogu a prečítajte si všetky príspevky - sú plné skvelých tipov a rád. A nečakane mi jedného dňa od nej prišiel e-mail, že ma spomenula vo svojom článku Slovenské handmade blogerky, ktoré vedia ako na to. No keď som ho zbadala, až mi srdce poskočilo :)



1 (ďalší) úspešný rok s blogom Vintage Crafting
Blog Vintage Crafting je moje druhé blogové dieťa, o ktoré sa s láskou a hrdosťou starám. Má za sebou úspešný tvorivý rok, počas ktorého sme vám s Maťkou a členkami dizajn tímu priniesli množstvo naozaj kvalitných príspevkov plných praktických DIY návodov a nádherných inšpirácií. Je to pridaná hodnota k e-shopu www.organizatorka.sk, aby ste videli, čo všetko sa dá s jedinečným materiálom a pomôckami z tohto e-shopu vytvoriť. A byť v tomto scrapkolektíve ma neskutočne baví. Na blogu som dennodenne, aby som ho pre vás - čitateľov vylepšovala, dopĺňala, opravovala, kontrolovala jeho chod, atď atď atď... mohla by som ešte dobrú chvíľu vymenovávať. A teraz máme pred sebou nový rok a nové výzvy, takže ide sa na to! ;)



1 úspech s fotografiou vo fotosúťaži Objavuj Slovensko
Rada fotografujem a medzi mojimi prácami sú najmä portréty. A preto to bola trocha zmena, keď som na dovolenke s priateľom v Banskej Štiavnici fotila aj okolie a mestské zákutia. S jednou zo svojich fotografií zvečnených práve na tomto mieste som sa zapojila do fotosúťaže Objavuj Slovensko a síce som nevyhrala žiadne miesto, ale bola vybraná spolu s pár ďalšími zapojenými fotografiami na výstavu v Senici, čo je skvelý úspech a mala som z toho ohromnú radosť! Asi budem fotiť neživé objekty častejšie :)


1 skvelý darček od Saal Digital CZ
Na facebookovej stránke Saal Digital som objavila ponuku na získanie kupónu v hodnote 1200 Kč na výrobu kvalitnej fotoknihy. Túto ponuku som hneď využila, vypísala prihlášku a netrpezlivo čakala na odpoveď. Tá bola pozitívna a ja som krátko na to začala "skladať" svoju fotoknihu. Nevenovala som ju môjmu súkromnému životu, ale môjmu scrapbookovému životu - aj preto, že som po knižke mojich scrapbookových projektov dlho túžila a aj preto, aby som sa s vami mohla podeliť o fotografie. Domov mi prišla krásna kvalitná fotokniha, ale to všetko ste si už mohli prečítať v mojej recenzii :)


Verím, že vás môj rok 2016 v číslach zaujal. Budem sa snažiť, aby aj rok 2017 stál za to ;)
Ďakujem vám za návštevu, 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov