Nebesky modrý album

1/14/2021 08:21:00 PM

Pred 2 dňami som na svojej FB fanpage zverejnila novinku v mojej dielničke - keramické ozdôbky, ktoré si budem odteraz sama vyrábať a dekorovať nimi svoje projekty. A tu je hneď prvý album na objednávku ozdobený týmto nežným detailom.

Album bol objednaný ako darček k narodeninám, mal byť vo formáte A5, kvetovaný, v modrej farbe a ozdobený podľa fantázie. Vo vnútri má 30 perleťových listov vyššej gramáže a veľkú A5 obálku na suchý zips, do ktorej sa zmestia ďalšie fotografie, list, akákoľvek papierová drobnosť.





So zdobením som sa opäť pohrala. Je jemnučké, ale veľmi zaujímavé. Najmä keramické srdiečko s ornamentovým vzorom mi urobilo veľkú radosť, lebo sa tam neskutočne hodí.






Ak sa vám takýto typ albumu páči, neváhajte ma kontaktovať a rada vám vyrobím ten váš podľa požiadaviek.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov