Laserowe Love: Dizajn tím pre rok 2021

1/06/2021 05:21:00 PM

 Ahojte!
Šiesty deň v novom roku by som vám rada zapriala všetko len to najlepšie, nech je plný krásnych okamihov, priateľských stretnutí, šťastných chvíľ a tiež sprevádzaný úspechmi v práci. 

Ja mám na tento rok pár noviniek, o ktoré sa s vami s radosťou idem podeliť. 
Tu je prvá.

So značkou nádherného a vysoko kvalitného materiálu Laserowe Love mám skvelú spoluprácu už cez 2 roky. Okrem materiálu mi poskytla niekoľko skvelých príležitostí, za ktoré som nesmierne vďačná a mám neuveriteľnú radosť, že spolupráca pokračuje aj v roku 2021. 

Moja úloha sa nezačína a nekončí len pri dizajnérke, kedy tvorím rôznorodé inšpirácie z materiálu od Laserowe Love, ale pripravujem tiež niektoré grafické bannery (ako tieto pre všetky členky dizajn tímu), fotografujem nové produkty a v neposlednom rade sa starám o ich Instagramovú stránku, ktorá je denno-denne zaplnená úžasnými inšpiráciami od všetkých členiek dizajn tímu. 


Aj nasledujúci rok sa môžete u mňa tešiť na nové výrobky vytvorené z ich materiálu a vždy aktuálne novinky z ich dielne, ktoré mám doma medzi prvými :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov