Bohato vrstvená pohľadnica v steampunk štýle

1/25/2021 02:30:00 PM

Ahojte!
Pred týždňom som si našla čas a v nedeľu o 20:00 hod. sadla za pracovný štýl, zapla online workshop poľskej kolegynky Olgy Bielskej, pripravila materiál od Lexi Design a Laserowe Love, a tvorila pohľadnicu podľa jej inštrukcií. Je to jedna z najtalentovanejších kolegýň, s ktorými som virtuálne pracovala v jednom tíme a na jej kurz som sa veľmi tešila. 
Dnes mám pre vás na ukážku výslednú pohľadnicu, ktorá je v jedinečnom steampunk štýle a je ozdobená novinkami z mojej dielničky.

Najprv vám vysvetlím, čo je to steampunk.
Je to retrofuturistický podžáner science fiction. Väčšinou je stvárnený ako alternatívna história viktoriánskej éry a často je spájaný so žánrom cyberpunk.  Nájdete v ňom detaily: ozubené kolieska, súčiastky strojov, žiarovky, hodiny, detaily strojov poháňaných parou, reťaze, kovové prvky, detaily z módy (klobúk, korzet, monokel) a pod. Toto je opis steampunku v krátkosti, ale stačí to k tomu, aby ste si o ňom utvorili obraz.


Olga všetkých kurzistov viedla k tomu, aby sa nebáli vrstviť, aby pracovali s obrázkami z najnovšej kolekcie od Lexi Design a ďalšími ozdobami, ktoré majú k dispozícii. Ako poznáte moju tvorbu, vrstviť sa teda vôbec nebojím, ale pri poľských, ukrajinských a ruských tvorcoch si všímam, že vrstvia mnohonásobne viac. Veľmi to obdivujem a aj to bol dôvod môjho záujmu o tento kurz.


Kompozícia a celkový nápad je samozrejme Olgin a prostredníctvom neho vysvetľovala postup práce. 
S radosťou som pri tvorbe použila aj foamiranové kvietky, ktoré sú u mňa novinkou a plánujem ich zakomponovať do mojich ďalších projektov. Papierové kvietky samozrejme v mojej ponuke zostávajú. 
Druhou novinkou je keramické srdiečko, ktoré sa mi sem krásne hodilo. Keramické ozdoby sa od nového roku tiež stávajú súčasťou zdobenia výrobkov.




Steampunk je úžasný štýl, ktorý obdivujem a ktorý sa krásne hodí k vintage a industriálnemu štýlu. Vyzerá luxusne, ale zároveň je aj "starý a hrdzavý". 
Verím, že sa zapáčil aj vám a možno už presne viete, koho z blízkych by ste mohli pohľadnicou, krabičkou či albumom v takomto štýle potešiť.
Pekný deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov