Eco-scrapbooking: Album k zásnubám v jesennej tematike

1/14/2021 03:27:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás na ukážku albumík potiahnutý plátnom, ktorý nie je v mojej ponuke, ale Eco-scrapbooking mi ho poslal v DT balíčku a ja som s ním chcela vyčarovať niečo naozaj pekné. Keď som videla pár záberov z fotenia v jesennej tematike, ktorým kamarátka oznamovala svoje zásnuby, tak mi napadlo, že by som jej poslala darček v podobe originálneho albumíka na tieto fotky. 

A zhodou náhod mi aj Laserowe Love poslali novinkové lepenkové výrezy s motívmi párikov, zásnub, svadobné výrezy a motívy mladomanželov v dieťatkom, čo je v dnešnej dobe dosť časté a s takýmto materiálom sa bude ešte lepšie tvoriť darček na svadbu a nezabudne sa aj na dieťatko, ktoré je už súčasťou rodinky.



Sem sa mi úžasne hodil výrez s motívom muža žiadajúceho ženu o ruku a srdcom v pozadí. Zvyšok som dotvorila papiermi z jesennej kolekcie od Lexi Design, machom, umelými bobuľkami, hríbikom, šiškou a ďalšími drobnosťami. Nechýbajú aj kvapky dažďa, samozrejme umelé. 







Verím, že sa vám albumík páčil a hlavne, že sa bude páčiť kamarátke a zaplní si ho svojimi krásnymi fotografiami. 
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov