Laserowe Love: Paravanový mini album

1/14/2021 08:47:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás niečo naozaj romantické a plné lásky - paravanový mini albumík. Naozaj mini, lebo sa tam zmestia 4 fotografie malej veľkosti. Je to krásna pozornosť pre vašu lásku k výročiu, k Valentínovi alebo len tak.

Kvalitný základ mám od Eco-scrapbooking. Je celý biely a obal je potiahnutý plátnom. Ozdobila som ho romantickou kvetovanou kolekciou od Laserowe Love a tiež ich novinkovými lepenkovými výrezmi, ktoré len pred pár dňami zverejnili. Sú medzi nimi krásne motívy zaľúbených párikov a tie sa veru z tejto papierovej kolekcii veľmi hodili. Aj všeobecne k projektu.






Fotografie sa vložia do fotorožkov a je to. Bez lepenia, s možnosťou výmeny fotografie.
Rada vám fotografie vyvolám a rovno založím dnu.



Tento výrobok nie je v mojej stále ponuke a je voľný k predaju.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Krásny zvyšok dňa praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov