Zajačikovský album pre dievčatko

4/07/2020 10:59:00 AM

Priznám sa, že albumy tvorím poväčšine len na objednávku, lebo nemám časový priestor na ich tvorenie pomimo objednávok. Dobrovoľná karanténa mi však ponúkla veľa času a priestoru na tvorbu, čo som využila práve na tvorbu albumov. Jeden detský jednorožcový som už predstavila, dnes mám pre vás detský zajačikovský a ešte mám ďalšie v zálohe. Tvorba takýchto albumov je práca na dlhé hodiny, ale vždy ma poháňa vpred predstava, ako si zákazník/obdarovaný bude dovnútra vkladať fotografie a užívať si listovanie svojich krásnych spomienok. Interaktívne prvky a ozdoby sú milou pridanou hodnotou, ktorá robí album jedinečným.

Od základov vyrobená knižka je v krásnej dievčenskej tematike a vo formáte A5 (15x21cm). Knižka/fotoalbum obsahuje pevný obal ozdobený scrapbookovou technikou, ktorý sa uzatvára na saténovú stužku. Vo vnútri je 20 zdobených strán, kde nájdete množstvo skrytých priečinkov, vreciek a káps. Je tam priestor na nalepenie/vloženie viac ako 70 ks fotografií v rozmeroch 9x13cm a 10x15cm. Samozrejme, že si tam môžete založiť aj sono, oznámenie o narodení dieťatka a iné papierové i nepapierové suveníry. Vhodný aj na fotky väčšieho dieťatka, nie len bábätka, alebo mladú slečnu. Obsahuje tiež jednu veľkú A5 obálku. Každý list a každý priečinok je prešitý na stroji (dôvod zistíte, keď album budete držať v rukách ;)). Rohy knižky sú ozdobené kovovými rohmi, ktoré ich zároveň chránia pred poškodením. Väzba je kvalitná špirálová. Pri tvorbe som použila kvalitný scrapbookový materiál s nádherným detským motívom, ktorý je acid & lignin free (nezostarne a nezožltne, je vyrobený na výrobky tohto typu, aby vydržali krásne dlhé roky). Každý list je vytvorený z bieleho perleťového papiera. Knižka obsahuje rôzne milé ozdôbky a detaily, ktoré ju robia jedinečnou.





Ponúkam vám na ukážku zopár stránok a detailov z knižky. 
V skutočnosti je ich tam samozrejme viac ;)










V prípade záujmu o kúpu tejto knižky ma kontaktujte na môj e-mail. Ak by ste si želali objednať album na mieru v detskej alebo inej tematike, tiež mi napíšte a dohodneme detaily.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov