Darčeková krabička v bohémskom štýle

4/29/2020 03:43:00 PM

Kolekcia Indiana od Laserowe Love je jedna z tých, ktorá obsahuje hneď niekoľko farieb a vy si ich môžete krásne nakombinovať podľa vlastného vkusu a vždy to ukáže úplne inak. Nájdete tam odtiene fialovej, tyrkysovej, horčicovo-žltej a béžovej. Ja som mala tmavotyrkysový základ krabičky od Eco-scrapbooking, takže som fialovú farbu úplne vyradila, aby tých farieb nebolo veľa a vytvorila takúto tyrkysovo-žltú kombináciu. No neukázala perfektne? :)

Bolo to jedno z rekreačných tvorení bez zadania, len s krásnym materiálom po boku a preto som sa rozhodla vytvoriť niečo iné v netypických farbách na mňa. Motív lapačov snov mám veľmi rada. V spojení s kvetmi, motýľmi a pierkovým motívom na papieri sa to k sebe krásne hodí.
Krabička má rozmery 16,5x16,5x2,5cm a pekne sa tam vojde drobný darček ako šatka, náhrdeeník, náramok alebo niečo podobné. Ak by ste mali záujem, je na predaj, aby niekomu urobila radosť. Cena je 8,50€ s DPH.









Krásny slnečný deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov