NOVINKA: Album na zakladanie

4/09/2020 06:15:00 PM

Ahojte! 
Dnes by som vám rada odprezentovala novinku v mojej tvorbe - album na zakladanie fotografií. Viem, že niektorým z vás sa páči moja tvorba, ale zároveň by ste chceli však niečo praktickejšie, ľahšie skladné a lacnejšie. A preto pre vás vymyslela som tento typ albumu. Zvnútra je bližší klasike (zvonku je to scrapbooking), je menšieho rozmeru (cca 12,5x16,5cm) a cena je od 10€. Je to tiež skvelý darček, keď niekoho chcete potešiť niečím papierovým ručne robeným a zároveň za dobrú cenu, aby ste k tomu mohli ešte dokúpiť sladkosť a kvet. :)


Tento typ albumu som mala v hlave už dlhšie a som rada, že sa mi ho konečne podarilo zrealizovať a rozšíriť tým ponuku mojich výrobkov, ktoré si môžete objednať alebo dať vyrobiť.




Do tohto albumu si založíte až 100ks fotografií 10x15cm. Žiadne lepenie. A má kabelkový rozmer, takže je ľahučký a šikovný. 




Ak hľadáte darček pre kamošku, maminu, starú mamu či kolegynku, takýto minialbum je veľmi univerzálny a bude im robiť radosť ešte dlhé roky. A to ešte nehovorím o vnútre, kde bude ten najkrajší darček - vaše spoločné fotografie. :)

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov