Laserowe Love: Kvetovaný mini album

4/29/2020 01:26:00 PM

Keď mi prišiel balík od Eco-scrapbooking s albumovými základmi, zistila som, ako som minialbumom doteraz venovala málo pozornosti. Snažila som sa tvoriť albumy, kde sa zmestí minimálne niekoľko desiatok fotografií, aby boli čo najpraktickejšie. Ale keď som videla tie krásne minialbumy od tejto značky, hneď som zmenila názor a našla v minialbumoch potenciál na úžasný darček. Veď čítajte ďalej ;)

Tento minialbumík má pevný obal potiahnutý plátnom a listy z kraft papiera. Celý som ho ozdobila jemnou kvetovanou kolekciou Holy&White od Laserowe Love. Tú som doplnila pár kúskami lepenkových výrezov, čipkami a drobnými ozdobami. Rozmery albumu sú 14x14x5cm, takže je šikovný, akurát do ruky.
Je ideálny ako darček na založenie cca 10 malých fotografií. Krásny dar na starostlivo vybrané fotografie blízke k srdcu.
Tento je už predaný, ale rada by som vám ho ukázala a v budúcnosti sa zamerala aj na výrobu takýchto "drobnejších" projektov. 


















Verím, že sa zapáčil aj vám a že skúsite dať albumom na pár fotografií šancu. Lebo nápadov na darčeky nie je nikdy dosť a čo viac poteší ako osobný darček s rodinnými fotografiami? :)

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov