Detský album pre dievčatko

4/27/2020 01:27:00 PM

Krásne základy na albumy od Eco-scrapbooking mi dlho neležali na poličke a hneď niekoľko som pretvorila na scrapbookové albumy v rôznych motívoch. :) Dnes mám pre vás ešte nepredaný detský album pre dievčatko plný rôznych zaujímavostí.

Album je potiahnutý plátnom staroružovej farby v krásnej vintage dievčenskej tematike vo formáte približne A5 (15x21cm). Je ozdobený zvonka i zvnútra scrapbookovou technikou. Vo vnútri je 6 zdobených listov (12 strán + predný a zadný obal zvnútra), kde na každom liste nájdete vrecká na vloženie/nalepenie fotografií, priestor na fotografie a rôzne interaktívne detaily. Samozrejme, že si tam môžete založiť aj iné papierové suveníry. 

Každý list a každý priečinok je prešitý na stroji (dôvod zistíte, keď album budete držať v rukách ;)). Pri tvorbe som použila kvalitný scrapbookový materiál s nádhernými motívmi, ktorý je acid & lignin free a vydrží dlhé roky. Je od značky Laserowe Love. Knižka obsahuje rôzne milé ozdôbky a detaily, ktoré ju robia jedinečnou a listovanie v nej bude milým zážitkom. 

V prípade záujmu je na predaj za 66€ vrátane DPH. Ak si chcete album virtuálne so mnou prelistovať, kliknite si na tento odkaz na mojej FB stránke a pozrite krátke video.



























Čoskoro vám prinesiem fotografie a video takéhoto chlapčenského albumu, ktorý si zákazníčka objednala hneď, keď uvidela tento dievčatkovský albumík. Takže v prípade, že nemáte záujem konkrétne o tento výrobok, ale nejaký podobný, prípadne v inom motíve, kontaktujte ma a rada vám vytvorím album na mieru. :)

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov