Vintage Crafting: Receptár do mojej kuchyne

8/20/2019 11:53:00 AM

Konečne! Už mám svoj receptár. Vlastná kuchyňa a pravidelné varenie ma presvedčilo, že mať recepty po lístočkoch nie je dobrý nápad a že po výrobe XY receptárov pre zákazníkov by som mohla urobiť aj sebe. Tak som sa do toho pustila :D

Nie že by som ho nechcela už dávno. Ale nevedela som sa rozhodnúť, v akých farbách a štýle si ho vyrobím. Či sa mi potom bude hodiť do kuchyne. Či ho budem mať kam dať. Teraz som už tú dilemu nemala. Presne mám naň miesto - poličku, presne poznám farebnosť a dokonca som si vytipovala aj kolekciu, ktorú zbožňujem a hodí sa mi do kuchyne. Jasné, že je to First Love od Laserowe Love, čo iné, veď len o nej vkuse básnim a už som si s jej pomocou vyrobila do kuchyne aj závesnú dekoráciu lapača snov, o ktorej nájdete príspevok tu :) 


Síce je to len kúsok z kuchyne, ale prezradím - je celá biela s vintage rustikálnym nádychom, s tmavohnedou pracovnou doskou pripomínajúcou drevo a až 4 väčšími rastlinami. Takže táto kolekcia je úplne v jej farbách. Ale ešte ďalšia vec, nebránime sa sivej a čiernej farbe v drobných detailoch, takže aj na receptár som musela kúsok čiernej pridať :)



Nie som typ, čo si značí veci menom, ale povedala som si, že na receptár si ho dám. Ešte aj jeho zdrobneninu. :D Niekedy si treba urobiť takúto malú radosť.




Vnútro tvoria listy od organizatorka.sk a predelovače, ktoré som vlastne ani nezdobila, alebo možno by sa to dalo nazvať veľmi pekne, dvoma kvietkovanými papierovými rámikmi - z toho v tom menšom je napísané, aké recepty obsahuje. Vložila som doňho veľa listov a keby ozdobím aj predelovače, tak by receptár nepekne napuchol. Takto sa mi to páči, zdobený je len zvonka a myslím, že celkom bohato (ozdobene) ukáže. :)





Ak sa vám moja tvorba páči, kontaktujte ma cez email na cepcekova.kristina@gmail.com a spolu vymyslíme originálny receptár pre vás :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov