Laserowe Love: Darčeková taštička

8/02/2019 03:34:00 PM

Tento týždeň je na blogu Laserowe Love za kolekciu týždňa kolekcia Love Llama. Je to podľa mňa asi najsrandovnejšia kolekcia, lebo tie ilustrácie lám je perfektné a vždy sa na nich smejem, aké sú roztomilé. :) Ja som z tejto kolekcie tentokrát vyrobila darčekovú taštičku na drobný dar pre nevestu na rozlúčku so slobodou. 


Taštička je celá vyrobená z kolekcie Love Llama, takže aj lepenkové výrezy sú vyrobené priamo k nej a majú doodlingový vzhľad. Super sa k nej hodia.



Zbytočne som ju neprezdobovala. Stačilo trošku stužky a šnúrky, pár enameliek a flitrov, a pekný výsledok bol na svete. A aby som nezabudla, veľkú úlohu tam zohráva pečiatka od organizatorka.sk, ktorá je všestranne využiteľná.



Verím, že sa vám kolekcia páči minimálne tak ako mne. :)
Pekný víkend praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov