Darčeková krabička ku krstu Dorotky

8/11/2019 02:18:00 PM

Úplne som vám zabudla ukázať jeden špeciálny exploding box, ktorý som tvorila pre kamarátkinu krásnu dcérku k jej krstu. Objednala si  ho jej mamina (stará mama maličkej) na darovanie peňažného daru a ako peknú pamiatku na tento slávnostný deň :)

Materiál nemohol byť žiadny iný ako tento detský od Laserowe Love, lebo je proste najkrajší. 





Vnútro boxu zdobil 3D kočík s kockami, ozdobený ďalšími drobnosťami a ilustráciami z papierovej sady.






Steny boxu som zvnútra personalizovala podľa požiadaviek starej mamy maličkej, aby to bol naozaj osobný darček robený na mieru. 





Ak sa vám môj projekt páči, veľmi rada vám vyhotovím podobný box, prípadne k inej dôležitej udalosti (svadba, birmovka, jubileum a pod.). Kontaktujte ma na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com :)
Pekný zvyšok nedele vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov