Laserowe Love: Darčeková sada pre cestovateľa

8/27/2019 09:06:00 PM

Ahojte!
Dostala som obrovskú chuť tvoriť mužské projekty, lebo ma Laserowe Love zásobovali nádhernými novinkovými lepenkovými výrezmi z kolekcie Vintage Gentelman a papiere sú samozrejme už klasika. Tak som sa chytila hneď do 2 projektov. Jedným z nich je dekorácia na stôl či stenu a druhým exploding box. Hlavnou témou je cestovanie a druhy transportov ;)

Táto parádnosť z MDF dosky je neskutočná. Industriálny a steampunk štýl v spojení so srdiečkom je veľmi zaujímavý a taký mužsko-romantický. Rozmýšľala som, ako ho ozdobiť, trvalo mi to dlhšie ale zvíťazili ozdôbky, ktoré som si schovávala na veľmi veľmi špeciálne príležitosti (ach, toľko vecí si na ne odkladám :D )ako žiarovku, zámok, svorku s nápisom či gombíky a ozubené koleso s nápisom. Tie som doplnila o vystrihnuté obrázky z kolekcie, lepenkové výrezy, navrstvila, aby to pekne spolu vyzeralo a bolo hotovo. :)







Darčeková krabička, to bola druhá lahôdka. Skladala som 3D miniatúrky od Laserowe Love (písací stroj, starú pokladňu, dvojplošník) a rozmýšľala som, že ktorú z nich využijem do krabičky. Nakoľko sa malo jednať o cestovateľský box, tak bola voľba jasná.













Ďakujem, že ste navštívili môj blog. 
Darčeková krabička je na predaj, tak ma neváhajte v prípade záujmu kontaktovať cez email :)

You Might Also Like

0 komentárov