Vintage Crafting: Svadobná pop-up pohľadnica s obálkou

5/05/2019 02:12:00 PM

Na e-shope organizatorka.sk je úžasné to, že okrem skvelého materiálu si môžete v e-shope objednať aj kurz a naučiť sa niečo parádne vyrobiť osobne u Maťky - prípadne na našom spoločnom maratóne, kde lektorujem aj ja. Mňa naučila Maťka vyrobiť jedinečnú pop-up pohľadnicu a ja som to super využila v týchto dňoch pri tvorbe pohľadnice pre maminu, ktorú venovala jej kolegyni k svadbe. :)

Táto pohľadnica je veľmi efektná a rada ju tvorím. Volám ju aj "krabičková pohľadnica", lebo po zložení vyzerá ako krabička.






Pri tvorbe som pracovala s nádhernou prírodnou kolekciou papierov Greenery Charm od Craft O'Clock a doplnila som ju o ďalšie ozdoby z e-shopu organizatorka.sk. Lepenkové výrezy sú od Laserowe Love a krásne doplnili finálny efekt.






Krásny deň vám prajem
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov