Laserowe Love: Pop-up karta opäť trochu inak

5/26/2019 07:26:00 PM

Počas týždňa bolo vonku príšerné daždivé počasie, tak som si chcela trochu pritiahnuť slnko a leto. A ako to lepšie docieliť ako tvorbou s dovolenkovou kolekciou Vintage Tropical Island od Laserowe Love? :)


S pomocou tejto exotickej kolekcie som vyrobila pop-up kartu, ktorá má veľmi zaujímavé skladanie. Pri zdobení nesmeli chýbať obrázky tukana, papagája, kvetov či kokosového nápoja. Tie som doplnila lepenkovými výrezmi. 


Takéto kolekcie sa väčšinou využívajú na tvorbu dovolenkových albumov, ale ja som to chcela poňať inak. Dovolenkový motív papierov a ozdôb som doplnila o slovenský nápis (pomocou pečiatky od organizatorka.sk) "Nech sa Ti splnia všetky priania" a vzniklo z toho blahoželanie! :) Super, no nie? Veď kto by netúžil ísť na exotický ostrov, kde by si oddýchol, jedol celý deň ovocie a popíjal koktejly? :)




Táto pohľadnica je netypická svojím vizuálom aj motívom, ale verím, že sa vám páči a opäť som trochu prekvapila. Ak by ste chceli vidieť projekty ďalších dievčat z dizajn tímu Laserowe Love vytvorené z tejto kolekcie, neváhajte si kliknúť na tento odkaz.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov