Svadobná darčeková krabička Be with me

5/05/2019 03:02:00 PM

V dnešnej dobe sa namiesto darov k svadbe odovzdávajú peniaze, aby ich mladomanželia použili na veci, ktoré naozaj potrebujú. Peniaze sa dajú zabaliť rôzne, aby sa odovzdali efektne a slávnostne a u mňa nájdete hneď niekoľko typov pohľadníc, krabičiek či darčekových obálok, ktoré sú na darovanie peňazí ako stvorené. Dnes mám pre vás darčekovú krabičku v nežnom romantickom motíve :)


Táto kolekcia papierov od Laserowe Love je neskutočne jemná a romantická. Lepenkové výrezy, kvety a ďalšie drobné ozdôbky to (verím) len podčiarkujú.





Pri tomto projekte som sa tešil na použitie novej miniatúrky - bozkávajúceho sa mladomanželského páru. Zákazníčka si ho vyžiadala a ja som si ho tiež zaľúbila popri tvorbe. 



Tak, ako aj ostatné exploding boxy z mojej dielne, aj tento je personalizovaný, obsahuje vlastné texty zákazníčky, mená mladomanželov a ich dátum svadby a tiež venovanie. 




V prípade záujmu o darčekovú krabičku podľa vášho želania mi neváhajte napísať e-mail na cepcekova.kristina@gmail.com.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov