Laserowe Love: Vianočný mini albumík

12/09/2018 02:38:00 PM

Ahojte!
Dnes mam pre vás novú vianočnú inšpiráciu. Zistila som, že je veľmi veľa možností ako tvoriť s kolekciou Christmas with Elves od Laserowe Love. Pred niekoľkými dňami ste videli môj vianočný venček a teraz mám pre vás zase mini albumík. Potešte si oči rozkošných škriatkami a ozdôbkami v motíve perníčkov. :)


Hi!
I have a new Christmas inspiration for you today. There are so many options how to craft with the collection Christmas with Elves - a few days ago you saw my Christmas wreath and now I'm here with a little mini album. Enjoy these cute elves and gingerbread embellishments. :)


Obal albumu som ozdobila obrázkom dvoch smejúcich sa škriatkov, lepenkového výrezu v tvare perníkového domčeka, vianočnými svetielkami, obrázkami vianočných sladkostí, perníkovej hviezdy a vianočného darčeka. Ako obyčajne som použila aj čipku, perličky, falošný sneh a gázu.

On the cover I used a picture of two laughing elves, chipboard of gingerbread house, Christmas lights, pictures of Christmas candy, gingerbread star and Christmas present. As usual I used lace, pearls, fake snow and gauze.






Farby tejto kolekcie sú tradičné pre Vianoce - biela, červená a zelená.

Colours of this collection are traditional for Christmas - white, red and green.


Vo vnútri albumu je ručne vyrobená obálka a vodopád na nalepenie a založenie fotografií. Zmestí sa tam približne 15 fotografií. Je to malý albumík, ale na druhej strane je to krásna spomienka na tohtoročné Vianoce. A niektorí z nás (napríklad ja s mojím snúbencom) sa veľa nefotia a preto im aj takýto mini album postačí. Ja by som ani do tohto nemala čo dať, lebo mám z posledných štyroch Vianoc po 1 fotke. :)

Inside I created an envelope and a waterfall for photos. You can put about 15 photos in this photo album. It's very small but on the other side it's a lovely memory for this Christmas season. And some of us (for example me and my fiancé) don't take many pictures on Christmas (I've got only one picture of every Christmas for the last 4 years. :))



Na každej stránke vo vodopáde som použila techniku suchého embossingu. Nie je to veľmi dobre vidieť na fotkách, ale naživo to má skvelý efekt.

I used dry embossing technique on every page of waterfall but you can't see it very well in the pictures. 



Taktiež som urobila 3 vrecká na fotky, takže do každého môžem vložiť aj 2-3 fotky namiesto jednej.

I also made 3 pockets for photos - I can put there two or three photos instead of one.



Použila som: / I used:
Tento materiál si môžete zakúpiť v slovenskom e-shope www.organizatorka.sk :)






Verím, že som vás inšpirovala k tvorbe albumov pre vás alebo pre vašu rodinku a blízkych, lebo papierové kolekcie od Laserowe Love sú na to ako stvorené! ;)

I hope I inspired you to make some photo albums for yourself or your friends and family. Laserowe Love's collections are perfect for that! ;)


You Might Also Like

0 komentárov