Vintage Crafting: Challenge 6/2018

12/13/2018 09:12:00 PM

December nám priniesol okrem chvíľkového snehu, predvianočného zhonu aj poslednú tohtoročnú challenge na blogu Vintage Crafting. Ak ste zvedaví, aká je výzva a čo som vytvorila ja, čítajte ďalej :)

Podmienok, ktoré super vymyslela Timona, bolo hneď niekoľko a to:
* tvorba Z-fold card
* narodeninová tematika
* využitie minimálne 3 zimných prvkov
* využitie slovenskej pečiatky od organizatorka.sk s narodeninovým nápisom
* využitie materiálu od organizatorka.sk


Timona vedela, čo robí a že to bude trochu ťažký oriešok, lebo zimná tematika nás núti využiť vianočný motív. Akosi tak automaticky. Ale tu sú Vianoce zakázané. Ja som vedela, ako sa vyvarujem využitiu vianočných motívov a zároveň splním všetko, čo treba. Tvorila som s kolekciou papierov, obrázkov a lepenkových výrezov Arctic Sweeties od Laserowe Love, ktorá je vytvorená originál k zimným narodeninám!! Ha! :) Pridala som kvietky, vločky, enamelky, hviezdičky, flitre a ďalšie drobnosti od organizatorka.sk na zdôraznenie zimnej i narodeninovej tematiky, a pohľadnica bola hotová. Samozrejme nechýbali aj papierové výrezy vyrezané pomocou šablón na Big Shote a naembossované papiere pomocou embossovacích káps. Všetko to nájdete u Maťky v e-shope. ;)
Tu je výsledok:




Určite máte v okolí "zimného oslávenca", tak sa zapojte do challenge a zabijete dve muchy jednou ranou ;)
Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov