Scrapbookové nákupy XIII

7/05/2018 09:16:00 PM

Opäť sa po čase ozývam so scrapbookovým nákupom, respektíve nákupiskom. Musela som sa zásobiť materiálom, ktorý sa mi minul a samozrejme, že sa pridal aj nejaký len tak pre potešenie. Poďte sa pozrieť, čo som si zaobstarala a nenechajte sa oklamať prvou fotkou, lebo to nie je všetko, čo mi z e-shopu www.organizatorka.sk dorazilo až v nápadne veľkej krabici :D

Objednávka musela obsahovať kúsky, ktoré u mňa nikdy nemôžu chýbať: biele 12"x12" Canson papiere, acetátové fólie, lepenky na obaly albumov vo formátoch A5 a A4, lepidlá, kovové rohy, lepenkové výrezy a nejaké chuťovky: scrapbookové 12"x12" papiere, papierové sady, úžasná vyrezávacia šablóna a bavlnená stužka s motívom pierok.
A teraz pomaly a postupne :D

Lepenky od Wycinanka vo formátoch A5 a A4 sú skvelé pri tvorbe obalov na albumy, zápisníky, receptáre a ďalšie scrapbookové projekty. Tentokrát sú naskladnené aj v iných rozmeroch, ak by ste chceli atypický album vo formáte 30x30cm, 25x25cm alebo iný.


Obojstranná lepiaca páska, obojstranná penová lepiaca páska, extra silná obojstranná lepiaca páska, PVA lepidlo a náplne do tavnej pištole. Tieto všetky typy lepidiel musím mať, inak som nesvoja, lebo každé lepidlo používam na niečo iné. Spomínala som, že by som napísala príspevok o tom, na čo používam ktoré lepidlo a verím, že sa k tomu čím skôr aj dostanem. :)


Čo budeme tvoriť na Letnom maratóne ste už videli v tomto príspevku, ale z akého materiálu budeme tvoriť? Predsa z toho najletnejšieho od značky StudioLight. Budeme tvoriť s papiermi z tejto krásnej kolekcie Memories od Summer. Ja už pre vás usilovne chystám ďalší album na ukážku a už bude priamo z tejto kolekcie. Ale na premýšľanie, či si kurz objednať alebo nie, už nemáte veľa času, lebo máme posledné 4 miesta. Ale garantujem vám, že to bude pecka. O Maťkinej časti kurzu si viac prečítajte v tomto príspevku :)


No toto som sa zase odtrhla z reťaze. Do košíka som hádzala jeden lepenkový výrez za druhým a ako môžete vidieť, niektoré sú trojmo a niektoré aj... no radšej nič :D Nájdete tam 3D torty v 2 variantách, 3D kalich (skvelý do prianí k 1. svätému prijímaniu alebo k sviatosti birmovania), 3D kostolík - to všetko do exploding boxov. Ďalej nemôžu chýbať ozdoby vo svadobných a detských motívoch, a tiež univerzálne motívy ako domčeky, glóbusy, vtáčiky a kríčky.


Maťka opäť úžasne prekvapila staronovým darčekom - starým preto, lebo je to ako vždy sada exkluzívnych lepenkových výrezov a novým preto, lebo je to nový motív, aký tu ešte nebol. Pridáva ich ku každej objednávke, takže nečakajte a nakupujte ;) Ja mám všetky sady od nej, žiadnej som neodolala a všetky vždy spotrebujem do poslednej ozdôbky. Milujem tieto ozdôbky a asi žiadnemu darčeku sa tak nepoteším ako tomuto :)


Ďakujem, že ste sa dnes zastavili na mojom blogu ;)
Majte krásny tvorivý víkend,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov