Darčeková krabička s vôňou levandule

7/27/2018 04:11:00 PM

Levanduľový, resp. provensálsky motív je veľmi obľúbený a opäť som v ňom tvorila svadobný exploding box. Snažila som sa ho vyrobiť zase o trochu inak ako tie predošlé, tak sa naň poďte pozrieť :)
Moje najobľúbenejšie papiere s provensálskym motívom sú jednoznačne tie od Pion Design z kolekcie Scent of Lavender. Opakovane ich nakupujem na výrobky a stále sú ešte projekty, ktoré som s nimi nestihla vyhotoviť, ale plánujem - len tak, vo voľnom čase. 



Krabičku som ďalej zdobila levanduľovými kvietkami a lístkami, lepenkovými výrezmi, čipkou, šnúrkou, stužkou, vyrezanými motýlikmi a perličkami. Všetok spomínaný materiál (okrem kvietkov) mám z e-shopu organizatorka.sk :)


3D torta s labuťami vyzerá v krabičke úžasne a novomanželov určite prekvapí :)



Verím, že sa vám môj najnovší projekt páči a v prípade záujmu o svadobnú darčekovú krabičku ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com alebo cez správu na Facebook stránke. :)
Krásny víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov