Detská hrkálková pohľadnica

7/12/2018 04:41:00 PM

S kolekciou papierov Cute&Co od Piatek13 som ešte neskončila, skôr som ešte len začala :D Je to jedna z najkrajších detských kolekcií papierov, aké sa mi dostali pod ruky za celú moju scrapbookovú históriu. Má všetko, čo sa mi páči - pastelové farby, vintage štýl a roztomilé kreslené zvieratká. Pozrite sa, akú hrkálkovú pohľadnicu som z nej najnovšie vyrobila :)

Blahoželanie je venované rodičom čerstvo narodeného dievčatka. Obsahuje veľa rôznych drobností pre krásny efekt. 


Najvýraznejšou ozdobou pohľadnice je hrkálka vyplnená flitrami, lepenkovými gombíkmi, hviezdičkami a papierovými motýlikmi vyrezanými pomocou vyrezávacej šablóny na Big Shote. 


Ďalej som použila krásny rámik z darčekového setu lepenkových ozdôbok, ktoré najnovšie e-shop organizatorka.sk pridáva k objednávkam, obrázky zo sady, kvietky, lístky, šnúrku, perličky, flitre a vlastný nápis. Ozdobnú papierovú čipku som vyrezala pomocou raznice. Všetky pomôcky a materiál mám samozrejme z môjho najobľúbenejšieho e-shopu www.organizatorka.sk.







Ďakujem za prečítanie môjho príspevku a v prípade záujmu o podobné prianie ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com ;)
Pekný zvyšok dňa praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov