Darčeková krabička s magnóliami a labuťami

7/20/2018 03:34:00 PM

Mám tu ďalšiu do mojej zbierky svadobných darčekových krabičiek na darovanie peňažného daru :) Kamarátka sa chystá na svadbu a neváhala sa na mňa obrátiť s prosbou o výrobu exploding boxu. Dohodli sme nejaké detaily, ale to najdôležitejšie - štýl a farba krabičky zostala v mojich rukách. A tie hneď siahli po úžasných papieroch Hello Beautiful od značky Piatek13, ktoré čakali na špeciálnu príležitosť :) 

Tento nápad na prevedenie krabičky som mala v hlave dlhšie (odkedy mám tie papiere, čiže pár mesiacov) a akosi som sa k tomu nedostala. Ale vďaka Radke som to zrealizovala a výsledok ma naozaj nadchol a ju tiež. :) Mladomanželia mali minimalistické, ale zato efektné svadobné oznámenie a pomyslela som si, že vyskúšam niečo podobné. Ozdobným písmom a tortou s labuťami som podčiarkla slávnostný motív. Krabičku som zbytočne neprezdobila, lebo som mala pocit, že takto sa to novomanželom bude páčiť a materiál spolu krásne ladil. :)



Väčšinu z použitého materiálu a pomôcok nájdete ako vždy v e-shope www.organizatorka.sk. Aj na tortu som dostala ingrediencie z tohto e-shopu a ja som ju už len upiekla. ;)






Verím, že novomanželov zajtra krabička s peniazmi poteší (prípadne na iný deň, keď si budú obzerať všetky svadobné dary) a ja sa teším, že ďalšia kamarátka sa na mňa obrátila s papierovo-scrapbookovým zadaním. ;)
Majte krásny víkend,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov