Vintage Crafting: DIY Recy organizér na drobnosti

4/09/2018 07:49:00 PM

Blíži sa Deň Zeme a pri tejto príležitosti vám na blogu Vintage Crafting nasledujúce dni ponúkneme fotonávody na zaujímavé recy nápady. Ako prvá som na rade ja a spracovala som pre vás fotonávod na výrobu šikovného organizéra zo zipových sáčkov (nielen) do vášho tvorivého kútika, kde si môžete poodkladať rôzne papierové drobnosti a ozdoby. :)
Ak pravidelne tvoríte s lepenkovými výrezmi od Wycinanka z e-shopu www.organizatorka.sk, všimli ste si, že všetky výrezy značka balí do zipových obalov. Ja si obaly odkladám, lebo mi je ľúto ich vyhodiť, nakoľko sú veľmi praktické. To isté odporúčam aj vám. Nemusia nájsť uplatnenie ihneď, ale po čase nájdu určite.

Ja som pre vás dnes spracovala  jeden nápad na ich "recykláciu", respektíve opätovné využitie. :)

Na tvorbu potrebujeme:

*zipové obaly

*biely papier

*dierovaciu súpravu

*ochrannú podložku

*knihárske krúžky

Všetky pomôcky nájdete v e-shope www.organizatorka.sk.










Verím, že som vás inšpirovala k takejto drobnej recyklácii a že si na ochranu našej planéty spomeniete/spomenieme pri rôznorodom recyklovaní, pri šetrení zdrojov, pri vyhadzovaní odpadu či pri stravovaní.

Veľa tvorivých recy nápadov želá 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov