Ručne robené svadobné oznámenia K&J

4/16/2018 12:09:00 PM

Minulý týždeň som dokončila ďalšiu svadobnú zákazku so svadobnými oznámeniami, pozvánkami k stolu a dokonca aj menovkami. Všetko je ručne vyrobené podľa predstáv snúbencov Kamilky a Jozefa :)


Páči sa mi, že nevesta so ženíchom išli do týchto krásnych sýtych farieb, lebo oznámenia sú elegantné a zároveň veľmi výrazné. Zvolili si perleťovo-biele otváracie oznámenia v spojení s cyklaménovou farbou. Oznámenia obsahujú aj ozdobný reliéf, ktorý je na fotografiách nenápadný, ale naživo je veľmi efektný a ihneď viditeľný.


Oznámenia sú okrem reliéfu zdobené aj saténovou stuhou.


K oznámeniam som tiež vytvorila pozvánky k stolu a snúbenci mali záujem aj o výrobu stojacich menoviek ladiacich k týmto výrobkom. Zdobené sú drobnou saténovou mašličkou. 


Budúca nevesta bola z výrobkov dojatá, čo ma veľmi teší a som rada, že som splnila všetky očakávania.


K svadobným oznámeniam odovzdávam aj biele obálky, takže snúbenci už nemajú žiadne starosti a nemusia ísť po ne zvlášť do papierníctva. 

Verím, že sa vám oznámenia pre Kamilku a Jozefa páčili a neváhajte povedať svojim priateľom, ktorí plánujú svadbu, o našich svadobných službách. Na tomto odkaze nájdete všetky svadobné služby, ktoré BEST FOTO ponúka ;)
Krásy zvyšok týždňa vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov