Vintage Crafting: Challenge 2/2018

4/02/2018 07:10:00 PM

Začiatok apríla signalizuje okrem Veľkej noci aj najnovšiu challenge, ktorú máme na blogu Vintage Crafting. Pripravte sa na poriadnu zábavu, lebo budeme tvoriť zase niečo iné a tentokrát aj interaktívne ;)

Máme pre vás moodboard, ktorá vás môže farebne naladiť, ale treba si pozorne prečítať všetky podmienky challenge ;)


Cena je opäť fantastická a to 3 slovenské pečiatky podľa vlastného výberu z e-shopu www.organizatorka.sk.


Ja som podľa Timoninho zadania pripravila detskú narodeninovú pohľadnicu ("spinner card"- rotačnú pohľadnicu) v pastelovo-žltých a ružových odtieňoch. Zadaním som bola nadšená, vymyslela to naozaj skvele a pripojila k nemu šikovný fotonávod, takže myslím, že tvorenie pôjde každému od ruky :)


Pohyblivá ozdôbka na mojej pohľadnici je lepenkové dievčatko s vrkôčikmi a môže sa točiť dookola, lebo som vytvorila okrúhlu drážku pre pohyb.
Pri tvorbe som používala materiál a pomôcky od organizatorka.sk, tak ak si chcete vytvoriť podobné prianie, napíšem vám zoznam, čo k tomu treba:
* Big Shot s vyrezávacie šablóny (prešívané kruhy, motýliky)




Dievčatko sa môže točiť okolo celej pohľadnici ... no nie je to roztomilé? Deti takéto interaktívne prianie určite veľmi poteší a na chvíľku ich aj zabaví.


Tvorte s nami, zapojte sa do súťaže a vyhrajte skvelú výhru. Všetky podmienky challenge ako aj inšpirácie od dievčat z dizajn tímu si pozrite v tomto príspevku na blogu Vintage Crafting :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov