Scrapbookové nákupy X

4/12/2018 06:13:00 PM

Ak ma pravidelne sledujete, tak viete, že sme mali v spolupráci s e-shopom www.organizatorka.sk minulý víkend Aprílový papierový maratón. Môžete sa tešiť na moju fotoreportáž z neho, ale dnešný príspevok bude o inom - o nákupe, ktorý som urobila deň pred maratónom, kedy som zavítala do vzorkovne tejto firmy. Čakali tam na mňa novinky a jasné, že som ich zhrabla so sebou :D

Papiere značky ScrapMir sú také nádherné, že som si nevedela vybrať z toľkých sád. nakoniec som sa rozhodla pre 2 detské sady - chlapčenskú a dievčenskú. Sú v krásnych pastelových farbách s nežnými ilustráciami medvedíka, jednorožca a ďalších detských motívov. Obsahujú tiež kartičky s nápismi v anglickom jazyku. Jednotlivé papiere som trocha rozložila, aby ste na fotke videli väčšie detaily. 
K niektorým sadám dostať aj papierové výrezy, epoxy nálepky, buttonky a chipboardy. Ja som si vzala 3 sady buttoniek, kto by odolal modrej buttonke so zúbkom alebo s hradom? Ak vás tento materiál zaujal, kliknite na NOVINKY V E-SHOPE a od druhej strany máte všetko od ScrapMir :)




Tieto žirafy ma dostali. Ak sa niečo hodí k mojim novým sadám papierov, tak rozkošná usmiata žirafa, pre ktorú je svet gombička. Je to sada silikónových pečiatok, ktorá obsahuje aj nápisy v anglickom jazyku aj obrázky žiráf ;) Už sa teším na pečiatkovanie a možno sa prinútim ich aj vyfarbiť, ale to by som musela mať veľmi dobrú náladu, lebo to vyfarbovanie ma akosi nebaví :D


A poslednou chuťovkou v mojom nákupe je papierová stavebnica Denim Blues. Brúsila som si na ňu zuby už keď som ju prezerala v e-shope a naživo bola ešte 100x krajšia, takže sa veľmi teším, ako budem tvoriť pohľadnice v džínsovom motíve, lebo to tu ešte nebolo (u mňa). No proste wow!


Toľko z môjho posledného scrapbookového nákupu. Neviem, či na vás urobil dojem, ale ja som z neho úplne nadšená a po vybavení všetkých povinností, ktorých mám teraz vyše hlavy, sa s radosťou pustím do tvorenia. Určite vám čoskoro ukážem projekty ;)
Majte krásny koniec pracovného týždňa,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov