Scrapbookové nákupy XI

4/28/2018 11:03:00 PM

Že vraj šťastie sa nedá kúpiť. :D Neviem, aký názor na to máte vy, ale podľa mňa sa kúpiť dá. Veď ja o tom niečo viem, pretože ho nakupujem pravidelne v e-shope www.organizatorka.sk. Posledná dávka šťastia mi prišla kuriérom včera a čudujem sa, že sa toľko šťastia zmestilo do jednej krabice ;)

Pred týždňom sme oslavovali 5. narodeniny e-shopu a ani mňa neminul skvelý darček - obojstranná lepiaca páska a sada lepenkových výrezov. Maťka myslí na všetko, vždy. 


Do košíka som si hodila pár kúskov nových papierov od StudioLight v romantickej a vintage tematike a biele akvarelové papiere, ktoré sa pri tvorbe vždy zídu.


Už sa neviem dočkať, ako vyskúšam túto parádnu novinku - zmršťovacie ozdobné návleky  na fľaše a sklené nádoby s nádhernými vintage, provence či vidieckymi motívmi. Z obyčajnej nádobky viete pomocou týchto priľnavých fólií za pár minút vykúzliť originálnu vec na sladkosti, kvety či sviečku. Ja to pre vás vyskúšam a pripravím fotonávod, aby ste videli, aká parádna vec to je!


Ach, tie lepenkáče. Nikdy ich nemám dosť. Oslovili ma niektoré novinky a musela som si vziať aj klasiky, ktoré opakovane pri tvorbe využívam.


V príspevku Detské pohľadnice s okienkami som spomínala, že moja Distress Ink pečiatkovacia poduška nie je vhodná na detailné pečiatkovanie. Silikónové pečiatky, ktoré som si naposledy kúpila, mi trocha rozpíjalo. Takže som si kúpila podušku Versafine, ktorá je na detailné pečiatkovanie ako stvorená - dnes som ju odkúšala a pečiatkuje na 1*. Dokonca je rýchloschnúca.


To najlepšie som si nechala na koniec - papierové sady od Piatek13. Ako milovník kvalitného papiera v spojení s krásnou nežnou grafikou som jasala, keď som ich držala v rukách. Sú úplne dokonalé a Piatek13 sa ihneď zaradil medzi moje najobľúbenejšie značky. Nádherná tematika kvetov, dreva, bodiek, hviezdičiek a to nehovorím o roztomilých zvieratkách z kolekcie Cute&Co. Počas včerajšieho voľného piatkového večera som vytvorila exploding box a pohľadnicu, o ktoré som sa podelila na mojom Instagrame, ale bude im venovaný aj samostatný príspevok :)




Maťka mi pribalila aj takéto krásne kartičky, z ktorých si môžem nastrihať kvietky. 


Verím, že sa vám môj dnešný príspevok páčil. Ja som úplne natešená z parádnych noviniek, ktoré mi pribudli do zásob a mám už plnú hlavu nápadov, ako s nimi budem pracovať ;)
Majte príjemný zvyšok víkendu,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov