Scrapbookové nákupy VIII.

10/25/2017 05:50:00 PM

Nie je tomu dlho, čo som nahodila posledný scrapbookový nákup, avšak ... opäť som zavítala osobne do vzorkovne organizatorka.sk, nakoľko sme celý víkend mali papierový maratón a neodolala som novinkám. Dnes vám kúsok z nich ukážem a zvyšné si môžete počas nasledujúcich dní pozrieť v e-shope ;)

Poznáte ten pocit, keď vyjde nová kolekcia papierov, ozdôbok a pomôcok a musíte ju takmer celú mať? Ja som tento pocit zažila pri novinkovej kolekcii Winter Feelings od StudioLight, ktorá mi zahrala presne do noty. Má jednoducho úžasné obrázky a ozdoby a prenádherné jemné farby. Ja milujem krásnu modernú grafiku, ktorá poteší oko aj dušu. Modernú v zmysle, že využíva prvky, ktoré sú obľúbené a estetické, ako napr. zaujímavé krasopisné fonty, zvieracie tematiky, bannery, grafické vrstvenie ozdôbok, tematika dreva a podobne. 
Vzala som si jednu veľkú stavebnicu, 5 ks A4 hárkov s papierovými obrázkami a ozdobami a vyrezávacie šablóny. Všetko je to jedna kolekcia, ktorá spolu krásne ladí a čoskoro ju uvidíte v e-shope aj vy a oveľa viac materiálu z nej - i keď dievčatá na maratóne k nej a k ďalším novinkám mali prístup ako prvé, tak sa uvidí, čo zostalo :D


Pozrite na tie detaily - kraft, drevo, vločky, vtáčiky, hviezdičky, šnúrky, ihličie ... Dokonalá vianočná kolekcia <3


Na časopis Creativity si brúsim zuby vždy a hneď som si ho chmatla. Boli tam 2 darčeky - balenie 2 drevených visačiek a balenie 3 kraft krabičiek so šnúrkami a bielymi visačkami.


Z A4 hárkov papierových stavebníc (respektíve obrázkov a nápisov) som si vybrala aj tieto 2 z nádhernej kvetinovej kolekcie Romantic Botanic od StudioLight. Krásne doplnia ružové a zelené papiere, ktoré mám na spotrebovanie. Ale ak po nich túžite tiež, sú k nim ladiace kolekcie papierov, ktoré tiež môžem odporučiť všetkými desiatimi, lebo som ich všetky vyobzerala.


Nákup ukončím lepiacim materiálom, lebo bez neho by som neurobila ani jeden projekt. Som verná obojstrannej lepiacej páske a veľmi príjemnou novinkou je pre mňa modré silné lepidlo v tyčinke, ktoré je fantastické na lepenie papierových a lepenkových výrezov. Nezanecháva žiadne lesklé stopy, rýchlo schne a pevne drží - presne po tom každá scraperka túži, no nie? A najmä, keď ide o lepenie rôznych ornamentových výrezov, krehkých lepenkových nápisov a ozdôbok.


Čo nevidieť sa s vami podelím o projekty vytvorené s týmto nádherným materiálom ;)
Pekný večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov