Ľadovo-jemný papierový set

10/01/2017 06:09:00 PM

V tvorbe treba skúšať stále niečo nové. Aj keď sa jedná len o maličkosť. Ja som tak minule tvorila vo farbách biela-modrá-tyrkysová, ktoré sa u mňa často nevyskytujú. Vyrobila som papierovú kabelku pre jednu násťročnú slečnu a svadobné prianie pre budúcich mladomanželov. :)

Kabelôčka je skvelá na drobné darčeky a bonbóny. Ozdobila som ju romantickými prvkami  a všeobecne obľúbeným lapačom snov. Na krabičke sú najvýraznejšie papiere od UHK Gallery, lepenkové ozdoby od Wycinanka a farebné papierové kvietky.





Svadobné prianie je vyrobené z papierov z vianočnej (!!!) kolekcie Frosty Morning od UHK Gallery, ktoré sú doplnené bielym perleťovým papierom, vellumom a ozdôbkami ako saténová stužka, čipka, lepenkové výrezy, papierové kvietky a iné. Je viac menej minimalistické a zaujímavým detailom je vrstvenie papierov a prešívanie, ktoré žiaľ na fotografii nevidno. 




Ak vás zaujal materiál, ktorý som použila, neváhajte a kliknite si na e-shop www.organizatorka.sk. Nájdete tam všetko, čo k papierovej tvorbe potrebujete a stále sa naskladňujú novinky na jeseň a zimu.
Úspešný vstup do nového týždňa vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov