Sketch #130 @ Sketchabilities

1/06/2015 10:48:00 AM

Ahojte!
Včera som sa bola pochokať (aj) na Irenkinom blogu a mala tam akurát príspevok s prekrásnym layoutom, ktorý robila podľa sketchu #130 od Sketchabilities


Vtedy mi napadlo, že som stále neurobila layout s fotkou, ktorú som mala doma odloženú už takmer mesiac. Je to fotka našej milovanej mačičky Oli, ktorá nás po 14tich rokoch opustila. Mala som ju položenú na poličke a chcela s ňou urobiť nejaký pekný spomienkový layout, ktorý by som si vyvesila v izbe. Po mesiaci to už išlo ľahšie, ako keby to robím čerstvo po jej odchode :( 


Pri výbere farieb LO som sa inšpirovala MOOD BOARD na Scrap Around The World.


Pripravila som si scrapbookový papier z kolekcie Olivový háj od UHK Gallery a začala zdobiť podľa sketchu. Chcela som ho urobiť kvetinovo-motýlikový, lebo Oli zbožňovala leto - vždy sa opaľovala na tráve alebo na lavičke a vychutnávala si tú krásnu letnú vôňu. Layout je jemný, vzdušný a všetok dôraz som dala na vrstvenie a nejaké tie ozdôbky :) Neodolala som k papieru ladiacim kvetinkám, rozetke a kartónovej nálepke zobrazujúcej schúlenú spiacu mačičku. Nakoniec som urobila aj niekoľko fľakov tyrkysovou a bielou akrylovou farbou, a striebornou pigmentovou farbou, prilepila zopár dúhových a bielych flitrov a kamienky. Mám doma pekné silikónové pečiatky, ktoré boli pribalené k časopisu Creativity, a opečiatkovala som zopár z nich (hviezdička, kvietok, vážka) na základný srapbookový papier.

Layout už len prilepím k lepenkovému základu, pripevním šnúrku alebo háčik a zavesím si ho v izbe, aby som naň (konkrétne na Oli) stále videla. 











Majte sa krásne, Kristína

You Might Also Like

13 komentárov

  1. So cute ♡!!!!!!! I love cat!!! Happy new year!
    Thanks for joining us at Sketchabilities.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkná stránka. Sketch mám vytisknutý, ale nějak se nemohu k tvorbě stránky dostat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thank you very much! ;) And happy new year to you, too :)

    Ďakujem pekne, Helka! Ja som to včera nevydržala a musela tvoriť. Sketch je veľmi inšpiratívny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super! Krásná stránka se spoustou zajímavých detailů!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfect! I love cats too! Your scrap is Stunning! i'm following your blog! Congrats!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gorgeous layout! Thank you for playing along with us at SATW!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aww, I love cats! And I love your layout! Great colours and great design!
    Thank you for joining at SATW!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Awe this is priceless! What a face! Love the layering! Your background is also gorgeous with all the stamping, misting and masking! Love it! All the best from SATW! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. So cute !!!! Amazing photo! Thank you for joining at SATW!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aaaaw, thank you very much!! I'm so happy to hear all those lovely words from you!! <3 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow !! Gorgeous page, I love colors and photo !! Thank you for at SATW :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lovely layout! Thank you for joining the SATW challenge!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. What a sweet little kitty face! Thanks for playing along at Sketchabilities!

    OdpovedaťOdstrániť