Sketch #130 @ Sketchabilities

1/06/2015 10:48:00 AM

Ahojte!
Včera som sa bola pochokať (aj) na Irenkinom blogu a mala tam akurát príspevok s prekrásnym layoutom, ktorý robila podľa sketchu #130 od Sketchabilities


Vtedy mi napadlo, že som stále neurobila layout s fotkou, ktorú som mala doma odloženú už takmer mesiac. Je to fotka našej milovanej mačičky Oli, ktorá nás po 14tich rokoch opustila. Mala som ju položenú na poličke a chcela s ňou urobiť nejaký pekný spomienkový layout, ktorý by som si vyvesila v izbe. Po mesiaci to už išlo ľahšie, ako keby to robím čerstvo po jej odchode :( 


Pri výbere farieb LO som sa inšpirovala MOOD BOARD na Scrap Around The World.


Pripravila som si scrapbookový papier z kolekcie Olivový háj od UHK Gallery a začala zdobiť podľa sketchu. Chcela som ho urobiť kvetinovo-motýlikový, lebo Oli zbožňovala leto - vždy sa opaľovala na tráve alebo na lavičke a vychutnávala si tú krásnu letnú vôňu. Layout je jemný, vzdušný a všetok dôraz som dala na vrstvenie a nejaké tie ozdôbky :) Neodolala som k papieru ladiacim kvetinkám, rozetke a kartónovej nálepke zobrazujúcej schúlenú spiacu mačičku. Nakoniec som urobila aj niekoľko fľakov tyrkysovou a bielou akrylovou farbou, a striebornou pigmentovou farbou, prilepila zopár dúhových a bielych flitrov a kamienky. Mám doma pekné silikónové pečiatky, ktoré boli pribalené k časopisu Creativity, a opečiatkovala som zopár z nich (hviezdička, kvietok, vážka) na základný srapbookový papier.

Layout už len prilepím k lepenkovému základu, pripevním šnúrku alebo háčik a zavesím si ho v izbe, aby som naň (konkrétne na Oli) stále videla. 











Majte sa krásne, Kristína

You Might Also Like

13 komentárov