Novoročné blahoželanie / New Year greetings

1/04/2015 11:16:00 AM

Ahojte!
Takže darčeky už máte rozbalené, vianočné dobroty zjedené, Silvester oslávený, Nový rok privítaný ... a možno ešte chodíte po novoročných návštevách ;) Určite chcete potešiť nejakou drobnosťou, najlepšie blahoželaním k novému roku. Ja som túto pohľadnicu robila ako inšpiráciu k January challenge na scrapper.sk

Je to drobná pohľadnica v rozmeroch 10x15 cm (A6). Na titulnú stránku dáte nápis Šťastný nový rok 2015 v akomkoľvek Vám blízkom jazyku (alebo podľa písmenok, ktoré máte k dispozícii :D). Vovnútri som ľavú stranu pohľadnice troška ozdobila a nechala tam priestor na osobné blahoželanie a na pravú stranu som prišila priehľadné vrecúško, do ktorého som vložila drobné hviezdičky vyrezané z papiera a čokoládovú podkovu (ako sladkosť i ako symbol), na ktorú som pripevnila papierik s odkazom. Je to jednoduché, rýchle a milé ;)








Na scrapper.sk sa rozdávalo kopec cien a Ľubka urobila aj zhrnutie celého roka 2014, tak neváhajte a choďte sa tam pozrieť. Uvidíte, čo všetko sme pre Vás v starom roku vylepšili, pozmenili, koľkými článkami Vás inšpirovali, koľko krásnych a tvorivých cien rozdali ;) Do nového roku môžete očakávať ďalšie skvelé novinky!!

Krásny zvyšok víkendu praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Nádherná! A tá podkova! Pripomína mi detstvo, neviem ani prečo. Naozaj krásny pozdrav, nepohrdla by som :)

    OdpovedaťOdstrániť