Papierový relax / Paper relax

1/27/2015 03:15:00 PM

Ahojte!
Posledné dni som opäť mala priestor na nové projekty a výrobky. 
Keďže som získala skvelú výhru (šablóny a sprej) v decembrovej challenge na blogu SCRAPatelier, tak som sa nevedela dočkať, kedy jednotlivé veci využijem. 



Doma mám zásoby papierov od UHK Gallery, takže opäť som sa pustila do tvorby práve s nimi ;) A na výrobkoch môžete vidieť aj reliéfy robené pomocou výherných šablón od SCRAPatelier.

* Roztomilý A6 zápisník







* Zelenkavý A6 zošitok






* Plátno Morský svet 40x40cm









* Kvietkovaná pohľadnica pre ňu





Ak ste čokoholik ako ja, tak určite oceníte túto pohľadnicu ;) Je vhodná pre muža i pre ženu.







Ak by ste mali záujem o niektorý z týchto výrobkov, tak ma kontaktujte cez Facebook alebo na SAShE, kde nájdete aj iné výrobky skladom. ;)


A čo chystám ďalšie týždne? 
Inšpirácie a návody pre Vás na Maťkinom blogu!
Včera som obdržala balík plný úžasností z nových kolekcií, ktoré Maťka naskladnila, 
takže mám o zábavu postarané. 
Ak Vám tento prekrásny materiál padol do oka 
a chcete si z neho niečo pekné vytvoriť aj Vy 
(možno podľa mojich návodov a inšpirácií), 
klik na organizatorka.sk, kategória NOVINKY ;) 





Na fotkách môžete vidieť papiere a ozdôbky (drevené výrezy, stužku WITH LOVE, živicové kvietky, samolepiace perličky, drevené rámiky) z kolekcie Sweet Paris, ozdôbky (drevené výrezy, gombíky, bavlnenú stužku Motýle, harmonikové kvietky) z kolekcie Santoro Mirabelle, čiernu a prírodne bielu šnúrku bakers twine, samolepiace dekoračné pásky z PVC, vintage nálepky z plátna a obrovskú šablónu na mixed media. No proste nádhera!! ;)




Musím priznať, že som bola zástancom washi pások, ale keď som vyskúšala dekoračné pásky z PVC, bola som veľmi spokojná! Sú lesklé a treba ich strihať (na rozdiel od washi pások), ale majú skvelé motívy a pekne ukážu na projektoch. Môžete si ich všimnúť na tomto zápisníku:




A ešte sa podelím s jednou radosťou. Cardabilities opäť zdieľali moju pohľadnicu na Facebooku a napísali k nej milé slová, takže ma neuveriteľne potešili. :)


Takéto "drobnosti" 
(pre mňa veľké veci, ale náročky som to dala do úvodzoviek, lebo každý to vníma inak) 
mi vždy urobia deň, posúvajú ma vpred 
a narastá aj moja radosť a šťastie z tvorby ;)

Majte úspešný a tvorivý týždeň!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov