Lexi Design: Letný leporelový mini album

8/06/2020 03:17:00 PM

 Ahojte!

Verím, že si užívate leto podľa plánu, či už doma alebo na dovolenke. Ja som bola minulý týždeň na menšej dovolenke vo Vysokých Tatrách (bola objednaná ešte v januári, takže sme vtedy netušili, čo sa bude diať a aké masové šialenstvo tam bude). Ale bolo naozaj super. Mám rada turistiku a síce má Laserowe Love krásne lepenkové výrezy v tejto tematike, ja som zas len vyberala materiál s morskou témou. Tá mi je pri tvorení bližšia. Sranda, nie? Snáď sa dostanem aj k tvorbe albumu s turistickou tematikou.

Ale teraz k téme. Vytvorila som letný leporelový albumík, do ktorého sa super hodia letné spomienky, aj keby hneď nie sú od mora. Použila som zimnú kolekciu od Lexi Design, ktorá opäť raz ukázala, že je celoročná a dá sa s ňou skvele pracovať. :)

Hi everyone!

I hope you are enjoying your summer according to your plan - at home or on summer vacations. I visited High Tatras few days ago and it was really great. I like hiking. But ... I really love everything with seaworld theme. What a shame that I haven't created a mini album with theme of nature and mountains yet (I'm planning it), but I created a mini album with theme of sea and beach. 






Do albumu sa dá založiť 12 fotografií v rozmeroch 9x13cm, bez lepenia, iba sa založia do fotorožkov. Dajú sa aj vymeniť. Tento základ na album mám od Eco-scrapbooking.

You can put 12 photos in this folded album. It's in beige, blue and white colours - favourite colours which are always used on marine projects.






Prajem vám príjemné letné dni.

Have a great summer.

You Might Also Like

0 komentárov