Eco-scrapbooking: Svadobná darčeková krabička na peniaze D&M

8/20/2020 02:52:00 PM

Ahojte!
Toto leto neviem čo skôr a som za to veľmi vďačná. Tvorím pre vás papierové výrobky k rôznym špeciálnym príležitostiam, akými sú narodeniny, krsty, narodenia bábätiek a svadby.

Dnes mám pre vás ukážku jednej svadobnej darčekovej krabičky na peniaze, pri ktorej mi dala zákazníčka Andrejka voľnú ruku, takže som sa riadne zabavila. Okrem úžasných papierov od Lexi Design som mala konečne možnosť zakomponovať do krabičky túto novú 3D miniatúrku - otváraciu krabičku s prsteňmi. Celé je to samozrejme lepenkové, ale vyzerá to úžasne. 
Hi guys!
Summer is full of weddings and celebrations and I'm very happy, that I can create exploding boxes as a gift for these beautiful occasions. 
Today I have a wedding exploding box for you with lovely miniature inside. It's in beige, white and turquoise colours. I decorated it with flowers, chipboards, pearls, lace and other cute embellishments.





V krabičke sú 2 priečinky na vloženie peňazí. Obsahuje aj venovanie, mená mladomanželov a dátum svadby a samozrejme elegantné zdobenie.


Táto miniatúrka, to je proste láska na prvý pohľad. Rozkošná a dokonca otváracia. Stavím sa, že perfektne prekvapí mladomanželov.









Ďakujem, že ste si klikli na moju stránku. :)

Krásny deň vám želá
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov