Vintage Crafting: Darčeková krabička k birmovke

6/05/2019 07:43:00 PM

Birmovka je jedna z tých príležitostí, pri ktorých sa odovzdávajú hodnotné dary. Niekedy je však ťažké vymyslieť, aký dar odovzdať, či ho nedaruje aj niekto iný a podobne, takže darčeková krabička na mieru na darovanie peňazí s náboženskou tematikou je skvelou možnosťou ako obdarovať birmovanca :)

Mala som možnosť tvoriť exploding boxy v tejto tematike a dnes vám prinášam jeden z nich. Využila som krásnu kolekciu od Laserowe Love s motívom ľalií, ozdobné lepenkové výrezy, kvietky ... a to najdôležitejšie - rozkošnú 3D miniatúrku v podobe kalicha.






Peniažky sa vložia do tejto milej malej obálky.




Verím, že sa vám môj dnešný projekt páči. Väčšinu materiálu mám z e-shopu www.organizatorka.sk, tak si tam neváhajte kliknúť.
V prípade, že máte o takúto krabičku záujem, ozvite sa mi prostredníctom e-mailu cepcekova.kristina@gmail.com a vyrobím vám ju na mieru :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov