Svadobná kniha hostí K & M

6/28/2019 03:19:00 PM

Posledné týždne som sa nezastavila a teším sa, že mám trocha viac voľného času teraz (stavím sa, že to zakríknem :D ) a môžem vám ukázať, čo som vytvorila pre moje zákazníčky. Tento príspevok je konkrétne o svadobnej knihe hostí pre Katku robený jej na mieru a vám rada vytvorím samozrejme podľa vašich želaní :)


Kniha hostí mala byť úplne jemnunká, nenápadná, takmer celá biela s ružovými prvkami. Krásny papier s nežným motívom od Laserowe Love nám v tomto nápade veľmi pomohol.




Ďalej som knihu ozdobila čipkami, stužkami, papierovými kvietkami, perličkami a lepenkovými výrezmi.


Svadobná kniha hostí je úžasnou spomienkou na svadbu, nakoľko tam svadobní hostia môžu písať nielen odkazy a vinše, ale aj nalepiť svoje fotografie vyhotovené vo fotobúdke. Toto všetko kniha znesie, čo znamená, že vo výsledku to bude prepracovaný fotoalbum ;)


Ak by ste mali záujem o svadobnú knihu hostí alebo svadobný album z mojej dielne, neváhajte ma kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Pekný deň vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov