Laserowe Love: Krabička Nautical Holidays

6/16/2019 01:56:00 PM

Leto je už tu vo forme horúčav a nekonečných slnečných dní, a my v tíme Laserowe Love sme sa pustili do tvorby s námorníckou kolekciou Nautical Holidays, ktorá je stelesnením leta, mora a prázdnin :)

Ja som vytvorila exploding box v modro-béžovo-hnedých farbách ozdobený papiermi zo spomínanej kolekcie Nautical Holidays a lepenkovými výrezmi v takých istých motívoch.




Vnútro som ozdobila 3D miniatúrkou slnečníka, ktorý som trocha skrátila, aby sa mi doň vošiel. A okolo neho som poukladala obrázky mapy a kormidla.




Exploding box je bohatý na lepenkové výrezy mušlí a morských potvôrok. A tie sú naozaj nádherné, veď ako všetko, čo Laserowe Love vyrobí. :)



Ak si chcete pozrieť aj projekty ostatných dievčat z dizajn tímu, kliknite si sem a pokochajte sa ;)
Prajem krásny zvyšok víkendu,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov