Scrapbookové nákupy III.

6/29/2017 06:17:00 PM

Leto a dovolenky sú tu a aj môj posledný nákup sa niesol v tomto duchu :)

Deň pred víkendovým papierovým maratónom som zavítala Maťke z www.organizatorka.sk do vzorkovne, aby som sa pokochala novinkami a nejaké si aj vzala domov. Teda až o zaplatení samozrejme :D
Nakoľko milujem morskú tematiku, tak som neodolala a vzala si tieto papierové obrázky a stavebnice. Sama ešte neviem, na čo ich využijem, lebo dovolenku pri mori neplánujem, takže nebudem tvoriť žiadny dovolenkový album a do pohľadníc to nie je taká vďačná tematika. Ale ja už niečo vymyslím. Chystám sa dať do dovolenkového módu a tvoriť pomenej, len tak pre radosť, takže si aj tematiku zvolím, akú ja chcem :)
Ak vás obrázky oslovili a chcete si s nimi tiež niečo vyscrapbookovať, nájdete ich TU.


Okrem papierových obrázkov som si vzala aj vyrezávacie šablóny drobných rybičiek a morských koníkov. Nedalo sa inak, naozaj. Už som si ich aj vyskúšala a sú perfektné do hrkálkovej pohľadnice! Tieto dokonca aj vyembosujú žiabre a plutvy na rybkách :)


Tak toľko z môjho ľahkého "letného" nákupu. Ale už to vidím, Maťka naskladní do e-shopu nové časopisy Creativity + ďalší materiál a všetky oddychové plány fuč :D
Majte sa krásne,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov