Dve pohľadnice a jedna svadba

6/27/2017 06:50:00 PM

Vyrobiť dve pohľadnice na jednu svadbu? Prečo nie? :)


Pod mojim rukami vzniklo hneď niekoľko typov pohľadníc, ale rozhodla som sa dať obom svoj typický pohľadnicový formát a zmeniť len farebnosť a použitý materiál. Ich vzhľad môže byť na prvý pohľad podobný, ale to nevadí. Mladomanželia aspoň budú vedieť, že obe boli vytvorené mnou, respektíve neznámou scraperkou. :) Tento formát pohľadnice som nemala možnosť vidieť vo svojom okolí a aj preto som k nemu viac naklonená - je originálnejší a vidno tam môj rukopis.


Ale čo by bol môj rukopis bez materiálu, ktorému som stále verná. Sú ním lepenkové výrezy od Wycinanka, papiere od UHK Gallery a ďalší materiál, ktorý som si zakúpila u www.organizatorka.sk (svorky, kvietky, vyrezávacie šablóny do Big Shotu, flitre, vellum, kamienky, pomôcky ako lepidlo, pravítko, 3D samolepiace vankúšiky a iné).




Druhá pohľadnica je výnimočnejšia, nakoľko má na prednej strane vyscrapovanú fotografiu snúbencov. Je to super, že dostanú blahoželanie so svojou fotografiou, však? Táto karta jednoducho musí "skončiť" na poličke ;)




Ďakujem za prečítanie môjho príspevku :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov