Júnový papierový maratón 24.-25.6.2017 BA

7/02/2017 10:54:00 PM

Nenechalo to na seba dlho čakať! FOTOREPORTÁŽ z ďalšieho fantastického a 100% tvorivého víkendového papierového maratónu s organizatorka.sk si už môžete prečítať na blogu Vintage Crafting a malú ukážku z môjho kurzu aj v tomto príspevku. :)

Dievčatá v sobotu dostali tento balík krásneho materiálu, ktorú sme im spoločne s Maťkou pripravili. Našli si tam papiere a nápisy od UHK Gallery, lepenkové výrezy od Wycinanka, kvietky, samolepiace kamienky, originálny citát a iné drobnosti potrebné na výrobu hrkálkovej pohľadnice a papierového zákusku, ktoré som s nimi v ten deň tvorila ja :)




Tu sú moje ukážkové projekty, ktoré budú dievčatá tvoriť. Jedinečnú hrkálkovú pohľadnicu a papierový zákusok - krabičku. Obe veľmi praktické a efektné k rôznym sviatkom a príležitostiam :)


Maťka tiež prichystala tradičnú TOMBOLU, ktorá už k našim maratónom patrí, plnú hodnotných cien. Prvou cenou bola Goody Bag (megataška s množstvom nádherného materiálu), druhou cenou bol ružový hrnček, ktorý som vyhotovila ja v našej firme BEST FOTO, a treťou cenou bola šálka na kávičku s podšálkou.


Cez víkend panovala naozaj dobrá nálada a niektoré dievčatá, ktoré pravidelne navštevujú kurzy a maratóny s organizatorka.sk (naša scrapbooková mafia) sa už poznajú a skvelo si vždy pokecajú ... a my s nimi samozrejme :)


Maťka mala klasicky príjemný príhovor a pridala sa aj Irenka. Ja nie som rečník a radšej som v úzadí, takže som to"cvakala".


Dievčatá mali kopec merania, strihania, rezania a lepenia. Ale verím, že to stálo za to. :)






Popri lektorovaní som klasicky aj fotografovala, aby sme mali pre vás kopec fotodokumentácie z celého víkendu.



Aha! Tu sa už črtá hrkálka:


Aj sme kvietkovali, aby sme dodali projektom ešte väčší romantický nádych, takže v spojení s ružovými papiermi, milým citátom a rozkošnými drobnosťami v hrkálke, táto pohľadnica je stelesnením pozitívnej energie. :D










Všímajte, aké sú dievčatá sústredené a starostlivo si skladajú, lepia a zdobia zákusok. Ja už len kontrolujem a radím.






Vrcholom programu bolo spojenie všetkých zákuskov do jednej obrovskej torty. Bola to paráda! Mňa osobne to hrozne potešilo, tešila som sa na to od rána. Zákusky boli krásne a výsledná torta na zahryznutie :) 



A tu je naša spoločná fotografia na pamiatku. :)



Bolo fantasticky a ďakujem všetkým dievčatám za účasť! Už sa neviem dočkať jesenného papierového maratónu ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov