Svadobné papierové dvojičky

6/28/2017 07:30:00 PM

... vznikli neplánovane kvôli nepozornosti. Áno, dobre čítate. :D


Kamarátka ma poprosila o výrobu svadobného priania pre priateľov k ich svadbe. Napísala mi, čo si tam prosí a tak. Klasika. Ale ja rozbehaná na všetky strany som si zle alebo vôbec neprečítala, v akej má byť farbe. Tak som vytvorila zo samej kreativity túto tyrkysovo-bielu svadobnú pohľadnicu z materiálu a z množstva krásnych ozdôbok zakúpených u www.organizatorka.sk. Papier od UHK Gallery, lepenkové výrezy od Wycinanka ... veď viete, že ja stále omieľam tie isté úžasné značky, na ktoré nedám dopustiť a ktoré sú vždy v e-shope (na moje veľké potešenie) k dispozícii.





Po zaslaní fotografií som prišla na to, že došlo k nedorozumeniu a pohľadnica mala byť ružová podľa svadobného oznámenia! :D Ihneď som šla pohľadnicu nanovo vyrobiť v ružových odtieňoch a na podobný štýl, keď už som bola v "kruhovej" nálade. A tu je výsledok:





Zuzka sa za moju nepozornosť našťastie nenahnevala a ja som jej poslala hneď obe pohľadnice. Jednu na svadbu, na ktorú ju chcela, a druhú? Veď sa ešte nejaká svadba určite toto leto pritrafí ;)
Ktorá pohľadnica sa vám viac páči? Tá "nevydarená" alebo tá, ktorá ladila k svadobnému oznámeniu? A podľa čoho tvoríte pohľadnice vy (svadobné oznámenie, výzdoba, vlastný vkus, podľa materiálu, ktorý máte doma)?
Pekný večer praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov