Organizatorka.sk oslavuje 4.narodeniny

4/21/2017 08:18:00 PM

Už ste to počuli? E-shop s prekrásnym kreatívnym materiálom www.organizatorka.sk oslavuje úžasné 4. narodeniny! Oslavujte spolu s ním, so mnou a s dievčatami z dizajn tímu Vintage Crafting! ;)



Uf, toľko času prešlo a my sme samozrejme nezostarli ani o deň! ;) Organizátorke gratulujem, prajem veľa veľa ďalších spokojných zákazníkov a je mi obrovskou cťou a potešením, že z tých 4 rokov už takmer 3 roky s majiteľkou - skvelou Maťkou Valešovou spolupracujem :) Koordinujem blog Vintage Crafting, píšem naň inšpiratívne DIY články, lektorujem kurzy organizované Maťkou, mala som možnosť ísť s ňou na veľtrh do Frankfurtu, ... no je toho viac než dosť. Zo spolupráce sa stalo kamarátstvo a z kamarátstva veľké priateľstvo. Je úžasné patriť k tejto značke a pracovať s tak krásnym a praktickým materiálom <3 Všetko len to najlepšie!!
Aké by to boli narodeniny bez darčekov?! Maťka si pre vás pripravila skvelú narodeninovú 15% zľavu na nákup. Stačí pri objednávke zadať zľavový kód NARODENINY. Zľava platí od 20.4. do 27.4.2017.


 A....počula som, že sa dajú počas tohto týždňa vyhrať aj 15€ poukážky na nákup v e-shope. Treba ísť na blog Vintage Crafting + sledovať sociálne siete a výhry môžu byť vaše ;) A vraj aj na blogoch dievčat z dizajn tímu sa dajú vyhrať tieto poukážky, no treba sa ísť presvedčiť, či je to pravda ;)
Ja som k Organizátorkiným narodeninám vyrobila túto hrkálkovú pohľadnicu (tzv. shaker card). Pracovala som samozrejme s materiálom z e-shopu. Nápis hovorí za všetko a je venovaný len a len jej ;) 

Teraz čítajte pozorne. Jednu 15€ poukážku na nákup v e-shope mám pre vás aj ja a čaká na svoju šikovnú výherkyňu. Stačí vyrobiť akúkoľvek pohľadnicu s hrkálkou (či už drobný detail alebo výrazný shaker), pri tvorení pracovať najma s materiálom od www.organizatorka.sk a fotografiu pohľadnice zaslať do polnoci 26.4.2017 na e-mail challenge@organizatorka.sk s predmetom NARODENINOVA CHALLENGE .... a nákupná poukážka môže byť vaša. Výherkyňu vyberiem ja sama a vyhlásim 27.4.2017 :) 


Ako si môžete vyrobiť shaker pohľadnicu na takýto štýl, to sa dozviete v tomto DIY fotonávode na mojom blogu. ;)




Aktualizácia príspevku dňa 27.4.2017
Do narodeninovej súťaže sa prihlásili tieto 3 krásne pohľadnice:
Naďa

Bea

Sonička

Dievčatá krásne zvládli hrkálkovú pohľadnicu a aj keď sú všetky tri úplne skvelé, najviac ma oslovila Beina :) Gratulujem víťazke! 15€ poukážka na nákup v e-shope www.organizatorka.sk je tvoja! Ďakujem za účasť :)

Oslavujte s nami, tvorte a vyhrávajte! ;)
Kristína

You Might Also Like

9 komentárov