Papierové detaily I.

4/16/2017 10:03:00 PM

Keď kupujete kvet, kupujete krásnu živú a voňavú vec, ktorá nebude robiť radosť obdarovanej deň, dva, týždeň ... ale aj roky. Aj preto sem-tam rada obdaruvávam blízkych kvetom v kvetináči, ktorý im bude robiť spoločnosť tak dlho, ako dlho sa oň budú s láskou starať. Tentokrát to bol hyacint pre priateľovu maminu :)

Mala som šťastie, že mi nádherne rozkvitol akurát v čase, keď som ho mala darovať, takže krásny vzhľad a vôňa boli zaručené! ;) Avšak aby bol kvet darčekovejší, vytvorila som jednoduchý zápich z novej papierovej stavebnice, ktorú som si kúpila u www.organizatorka.sk


Veľmi sa mi páčil (a hodil) nápis "Have a beautiful day" v ozdobnom rámiku. Lepiacou pištoľou som k nemu prilepila špajdlu, mašličku a 3D lepiacimi vankúšikmi ďalšie ozdoby, najmä papierové kvietky z tejto stavebnice.


Je to maličkosť, ale život sa skladá aj z takýchto malých/milých detailov :)


Krásny zvyšok veľkonočných sviatkov praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov