Októbrový BLOG HOP s Vintage Crafting

10/17/2016 11:00:00 AM

Vítam vás na mojom blogu, kam vás presmerovala Maťka z blogu Vintage Crafting
S Vintage Crafting dnes totiž BLOG HOPujeme! 
Budeme spoločne preskakovať z blogu na blog našich členiek dizajn tímu, inšpirovať sa ich aktuálnou tvorbou a súťažiť o skvelé ceny z e-shopu www.organizatorka.sk :)

A čo je to ten BLOG HOP?  
BLOG HOP je vlastne “skákanie” z jedného blogu na druhý. My budeme skákať po blogoch členiek nášho dizajn tímu, aby ste ich viac spoznali, videli ich tvorbu, mohli ich sledovať a obdivovať aj mimo príspevkov na blogu Vintage Crafting! Každá z nich vám ukáže svoj najnovší projekt, k tomu pripojí aj pár slov a k tomu pripojí tiež súťaž s krásnou výhrou :)

Čo som si pre vás pripravila ja?
Myslím, že niečo vcelku nezvyčajné, a to papierovú zvonkohru v štýle lapača snov. Je v bábätkovskej tematike, ktorú som navodila pomocou papierovej stavebnice s obrázkom spiaceho drobca a drobného macíka. Je to závesná dekorácia v mojom obľúbenom vintage štýle, ktorá jemne zvoní pri pohybe. Farba je netradičná - hnedá, ale krásne mi spolu ladili papiere, tak to si povedala, že prečo nie? Nemusí byť všetko pre bábätká len pastelové :)







Všetko na tvorenie som použila od Organizátorky :)

Verím, že som vás svojím projektom nakopla k tvorbe netradičných dekorácií, ktoré jemne doplnia interiér, ale ešte neodchádzajte! Čaká na vás súťaž o super výhru ;)

SÚŤAŽ
Do komentára napíšte odpoveď na otázku a možno sa práve na vás usmeje šťastie ;)
"Akých TOP 5 produktov (materiál či pomôcky) najradšej používate pri tvorení a prečo?"

Súťaž končí v nedeľu (23.10.2016) o polnoci a zo všetkých komentárov, ktoré budú obsahovať odpoveď na otázku, náhodne vylosujem výhercu ceny, ktorá obsahuje základný must-have balíček pomôcok: obojstrannú lepiacu pásku, oceľové pravítko a "ničič" okrajov papiera. Áno, ja ich mám tiež a neexistuje projekt, pri ktorom by som ich nepoužila. A vôbec, dá sa to? :D 


Meno výhercu tejto i ostatných súťaží BLOG HOPu sa dozviete v pondelok (27.10.2016) na blogu Vintage Crafting.

Teraz môžete pokračovať na blog našej prešikovnej Daniely, kde vás o 14:00 hod. bude čakať ďalšia scrapbooková inšpirácia, nová súťaž a skvelá výhra. ;)

Príjemné BLOG HOPovanie vám praje Kristína



P.S.: Veľmi ma poteší vaša podpora aj mimo blogu, preto budem rada, keď si na mňa kliknete na SAShEInstagrameGoogle +Pintereste a Facebooku ;)

You Might Also Like

25 komentárov